سنگ تولد متولدین آبان ماه

ابان ماهی ها شخصیتی پیچیده و مرموزی دارند . اما میتوانند عاشق باشند ، آنها زود عاشق میشوند و دلبسته میشوند و زود هم دل میکنند و فراموش میکنند . آنها ظاهری ارام دارند اما در باطن کمی اشفته هستند.
آنها دارای اراده ای قوی هستند از این رو همیشه هدف های بزرگ تری را برای زندگی انتخاب می کنند . شخصیت امیدواری دارند از این رو رسیدن به خواسته ها و اهدافشان کاری اسان خواهد بود .
دارای اعتماد به نفس بالایی هستند ، شخصیت ترسو و بزدلی ندارند و همیشه به عنوان شجاع ترین و دلیر ترین افراد شناخته شده اند.
آنها علاقه زیادی به مسائل رازگونه و اسرار آمیز دارند ، آنها مهارت ویژه ای برای تشخیص و نفوذ در شخصیت دیگران دارند از این رو آنها را در هنر نویسندگی و بازیگری توانا می سازد…
سنگ های ماه ابان : توپاز ، آمیتیست ، یاقوت سرخ
توپاز : بر اساس نظریه ی مصریان سنگ توپاز ، سنگ توپاز نماد خورشید است و طبق گفته یونانیان این سنگ سحر و جادو را باطل میکند .
توپاز بهترین و اصلی ترین سنگ متولدین ماه آبان است ، آمیتیست و یاقوت سرخ از دیگر سنگ های فرعی متولدین آبان است .
توپاز در رنگ های مختلف زرد ، قرمز ، صورتی و… وجود دارد.
توپاز زرد که توسط خورشید حکمرانی میشود ، ثروت و فراوانی را برای متولدین این ماه به ارمغان می اورد . این سنگ نماد وقار و شجاعت و سعادت است همچنین رومین معتقدند که این سنگ هوش و ذکاوت را افزایش می دهد .
سنگ نیرومندی است که باعث قوت قلب و گرمی و مهربانی میشود . سنگ توپاز به عنوان اصلی ترین سنگ شانس این ماه شناسایی میشود.
آمیتیست از دیگر سنگ های فرعی ماه ابان است که معمولا به رنگ بنفش دیده می شود که البته ممکن از خود دورنگی نشان دهد و به رنگ شنگرف مایل به آبی و مایل به قرمز دیده شود . رنگ بنفش این سنگ نماد بزرگی و عظمت است و همچنین رنگ بنفش این سنگ باعث ارامش قلب و افزایش عشق و مهربانی می شود .
این سنگ به عنوان سنگ اجتناب شناخته شده زیرا برای بهبودی از هرگونه اعتیادات جسمانی و حتی روابط اعتیاد آور استفاده می شود این سنگ انرژی های منفی را به انرژی عشق تبدیل تبدیل می کند ، این سنگ برای مدیتیشن چشم سوم بسیار مفید خواهد بود و همچنین ارامش زیادی را هنگام مدیتیشن به ارمغان می آورد .
یاقوت سرخ از دیگر سنگ های فرعی این ماه است . یاقوت سرخ باعث به وجود آمدن احساس قدرت در شخص می شود و موقعیت های شخصی فرد را در اجتماع بالا می برد . این سنگ انرژی ها  و نیرو های مثبت حیات را به شخص ارائه می دهد ، گردش خون را در بدن فعال می کند و کل سیستم بدن را زنده می کند . این سنگ به باز شدن چاکرای قلب کمک می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.